Tuesday 12 July 2011

PERHATIAN!!

Terimakasih pada rakan yang melayari blog ini dan sebilangan besar daripadanya memberi sokongan walaupun saya tidak pernah kenal atau berjumpa.
Baru 1 1/2bulan blog ini dah muncul komen komen hasad dengki.
Kepada orang yang ingat blog saya ini penuh dengan bahasa caci maki dan menyakitkan hati ,saya hendak tinggalkan pesan di sini tak payahlah masuk dalam blog saya ini , saya pun tak paksa hang baca blog saya. Kalau dah tak suka, jangan masuk la..
Saya buat blog ini pun untuk kumpulkan koleksi dan rekod saya sendiri bang.. Tak payahlah nak berdengki dengan saya!! nak create followers pun saya tak berani sebab kecil sangat saya ni.  koleksi pun tak se gah mana pun. 
Jadi tak payah la nak berdengki dengan saya dan jadi babi masuk kampung pulak.!!

4 comments:

  1. salam perkenalan saudara ! saya pun baru juga mengikuti blog saudara yang menarik ini dalam 3 minggu lepas hingga la ke hari ini. Saya ingat kan dalam blog saya saja yg ada babi terlepas salah masuk kampung rupa nya blog saudara yang baru ini pun ada juga jenis babi menyondol !!! sabar lar saudara memang begitu sikap babi yg punya hasad dengki..teruskan usaha

    Sekian

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan. Nama eis'antique ni selalu dengar di Penang tapi orangnya belum pernah saya jumpa.
    Ginilah En.eis kita pandang secara positif saja lah benda ni. itu bermakna blog En.eis bagus sebab walaupun ada yg benci atau sakit hati, mereka yang benci itu tetap buka dan baca blog anda. sepatutnya kalau dah menyampah jangan buka la...tengok la blog yang dia suka saja!
    Perumpamaannya macam "Babi yang dah gila talak". kalau manusia yang gila talak tak la teruk sangat sebab manusia ada akal, boleh lagi berfikir. Ini specis Babi.
    Jadi buat tak nampak sajalah. kita anggap budak cerdik akai saja lah.

    ReplyDelete
  3. Atas pertolongan kawan kawan cerdik IT , saya dah dapat trace dari mana datangnya Babi ni En.Eis. Memang tersesat mengamok masuk kampung.
    Kita anggap benda Positif saja lah En.Eis.

    ReplyDelete
  4. betui tu saudara saya sependapat biaq p depa lar..teruskan usaha sdara sb bukan smua orang mampu beri info secara percuma bukan di minta bayar..!!jadi hak saudara untuk berkarya dalam blog saudara sendiri..saya rasa pembaca lain juga mungkin setuju..dan saya hormati privacy saudara.

    ReplyDelete