Thursday 24 January 2013

Collect Tin

Tahun lepas Sempena ulangtahun ke 72 Hacks Malaysia, Hacks telah menganjurkan "Hacks Moments Photo Contest"dan Grand Prize RM25000.00
Berbalik pada cerita diatas...Dulu semasa aku selalu upload collection tin , pernah jadi persoalan pada sesetengah orang kenapa Mamat ni collect tin karat?. Ada juga kedengaran sindir katanya Apa gilanya mamat ni...tin karat pun dia nak bangga banggakan, nak menunjuk kat semua orang.
Sekarang terbukti dengan rezeki tin karat ini juga Tuhan bagi aku menang Grand Prize pada minggu lepas.

2 comments:

  1. salam en..saya seorang penggemar barangan vintage tambahan pula dari kecil digunakan. saya berminat untuk berkunjung ke kedai@ pusat pameran En. boleh En kongsikan di mana lokasi nya? hubungi saya Wan -0136241608.. terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi. I would like to enquire about some of your collection. My email : navin_aero@yahoo.com. Couls you kindly email me contact/email. Thanks.

      Delete